ZIC: Zombies in City is a cooperative first-person shooter in which you have to join forces with other survivors and try to save this world at any cost.
Chaos reigned in the night city — hundreds of city residents in an instant turned into bloodthirsty and eternally hungry zombies. But you are lucky — for some reason you have escaped the fate of turning into a zombie and now you have to find other survivors. Break through the crowds of the dead, unravel the real causes of the coming apocalypse and find a way to save the world!
Join forces with other survivors, because you are the only hope for saving this world!
▪ Multiplayer — team up with your friends and fight back against bloodthirsty zombies!
▪ More than 20 levels with colorful locations - city streets, wild jungles and even space!