One boring day in class, the mindless scribbles on one page of a notebook become the beginnings of an epic journey!
In this page filled with scribbled doodles, there's only one objective: muster every ounce of strength to avoid obstacles and traps, test your patience, and keep moving upward!
The obstacles continue as you climb ever upward. Drop, pull, push, throw, bump, and climb! Avoid the strategically placed traps to escape each stage.
Art feeling like it was hand-drawn on paper! Freely explore each stage uniquely designed around a specific concept!