Zapling Bygone
Play as an alien hive-mind who murders bosses, steals their abilities and wears their skulls.
Zapling Bygone is a twisted metroidvania where you murder your foes and steal their abilities by wearing their skulls.
Make every inch of the alien planet your playground as you learn its secrets and use them to your advantage. Take advantage of Zaplings sticky tentacles to fluidly jump and climb around the world.