Zero Hour: Kill Zone
・Enter the battlefield as a member of a world-class special forces unit and complete special missions.
・Enjoy strategic gameplay utilizing the characteristics of 3 characters (Assault, Support, Sniper).
・Engage in the Deathmatch Mode where you can prove your superior combat skills in direct confrontation with enemies.
・Play the Domination Mode where you capture battle zones to secure tactically advantageous positions.
・Experience the Search and Destroy mode where you plant explosives in designated locations and defend against defusing attempts.
Be sure to enjoy [Zero Hour], the ultimate team-based single player FPS game where you fight alongside your comrades!
International conflicts are intensifying over a rare energy source discovered in an unknown land.