Who said bad guys cannot be heroes? Aero the Acro-Bat’s infamous enemy comes for some ninja squirrel action with an adventure of his own!
While working on Edgar Ektor’s evil plan, Zero receives a letter from his girlfriend telling him their forest is in danger and her father has been kidnapped. When he tells Edgar that he needs to go to protect his forest, Edgar refuses, but Zero’s leaves without permission.
Now Zero needs to head back to his forest as soon as possible, but the evil madman Edgar Ektor doesn’t take a no for an answer and is not planning to make it easy for the hero to go save his beloved forest...