Zombie Derby Collection
It includes three titles: Zombie Derby, Zombie Derby 2, and Zombie Derby: Pixel Survival. Players must drive through hordes of undead, upgrade vehicles, and overcome obstacles in various deadly environments. The games feature dynamic vehicular combat, challenging gameplay, and a blend of arcade action and simulation.
With enhanced graphics and addictive mechanics, this collection is perfect for fans of post-apocalyptic survival and racing!