Zombies Rising xXx
Experience extreme challenges with 40 new levels, offering both Normal and Hard modes for an intensified gaming experience. Immerse yourself in extreme visuals with all-new graphics that enhance the excitement.
Face extreme zombie adversaries with 10 new classes of zombies and troops. Utilize your arsenal of 10 zombie-zapping troops, including Pistols, Tankers, Snipers, and more, to annihilate 10 distinct types of zombies before they breach your gates.
Conquer 40 dead fun levels in both Normal and Hard modes, where you must fend off an unending wave of zombies for as long as your skills permit.
Engage with smarter-than-average zombies, such as the zombie Bomber, Ice, Astronaut, and more, each equipped with unique skills. Quick thinking and faster deployment are essential to combat this diverse array of threats.
Witness your growth within the game by showcasing your zombie-zapping prowess and unlocking awesome Quests. The challenge is extreme, and the undead await your strategic prowess!