Zombies ruined my day
Survive in a hostile environment using all sorts of weapons. Defend your position with barricades, blow up groups of zombies with grenades, sweep the area away with a Gatling and more! All in a fully action packed game with colorful backgrounds and fearsome monsters. Show us that you're more than a snack for zombies!