Zombiewood: Survival Shooter
Zombies have invaded Los Angeles. The once glitzy and lavish streets that were alive with movie stars and celebrities are now overrun with hordes of the undead. For some, this spells terror, fear, panic… infection... But, for others, it’s an opportunity to light up the silver screen, roll camera and call ACTION! Take on the role of a stuntman-turned-action-hero, arm up your arsenal, and make your way to fame through the once-glamorous city now infested with flesh munchers!
Switch your brain off for some cathartic entertainment and fast-paced action. Zap, boil & burn zombies with 30+ wicked 'n' wild weapons.
Each mission that you encounter is part of the movie-making process. Enjoy Story Mode with 18 different movies and 11 types of missions. Collect enough Reels from each movie to unlock your next blockbuster.
In addition to playing as a solo zombie slayer, you can also team up with a friend in the Survival Modes to shred through wave after wave of zombies. Load up the gear you acquired from Story Mode in Run 'n' Gun, or try your luck in Loot 'n' Shoot, where you'll wield random weapons.
Unlock 70+ costumes as you progress through the game. Customize your look to be as glamorous or hilarious as you wish while fighting against the crazy flesh-eating creatures.