Zombo Buster Rising
Shoot zombies from a terrace like a boss! Zombo Buster Rising brings you a nostalgic experience of classic 2D side shooting-defence in the enhanced build!
Zombo Buster Rising includes challenging achievements, two AI-Assisted NPCs, three super abilities, various upgrades and Survival mode. Basically it’s the best pick for any fan of casual zombie shooters with only one goal — to slay these undead hordes!