dotAGE
You are the Elder. You had a vision of a doomed future, so you took a handful of Pips, your fellow villagers, and led them to an empty valley to start anew. They need your guidance to survive the events foretold by the Prophecy, so make sure your Pips work hard!
The memories of the Elder are unclear, so each run will be different, with new buildings to discover. Play with more than 200 buildings, 30 professions, and 70 resources.
Each turn, the Domains, the forces that govern the world, will unleash increasingly powerful events on your village.
From poison, to disease, to earthquakes, to kittens. Will you be able to survive them all and find out what is causing the apocalypse?