◄ Ticket ►
Upon entering this dimension many years ago, magicdweedoo has proven to be relentless in his development and delivery of otherworldly multimedia experiences. dweeMIXED: Thwee Pack, a collection of remastered underground indie gaming staples, provides an essential guide to this labyrinthine mind.
In a world where time is running out, where angels, are now demons, and vice versa, and human emotion is no longer a valid format, there is one entity ready to put his FOOT down, and say NO. Play as a lonely timid left foot, determined to make his mark on a world that's ever so crumbling around him. Make your way through exhilirated, magnificent and enchanting landscapes. Move with shoe, live with shoe, breathe with shoe. Be. Shoe.
The mystery of the award-winning New Ice York will test your detective skills like never before. Someone has frozen the city, and it's up to you to explore, interrogate, and fist-fight your way to the answer.
Blast the full soundtrack of each game featured in the Thwee Pack. Shift the pitch to hear the tracks like never before!