Relax and be rewarded!
A modern twist on a classic puzzle game! Progress through hexes to uncover which spaces are safe and which spaces hide danger!
Play with just your mouse! Each click reveals even more information for you to progress through the level!
Use your own critical thinking combined with the revealed information to correctly place each and every click!
Each level has its own unique layout, bringing a fresh puzzle for you to complete!