Find a friend for some true local cooperative couch fun or match up online.
Fall up and jump down through 15 levels filled with double gravity puzzles and discover 8 hidden worlds that will test your new non-Newtonian skills to the maximum.
All levels have their own unique music, composed by Kettel known for his warm melodic electronica.