FIND YOUR WAY
While playing nGolf you will face many challenges on your way. Lasers, spikes, flames and many more will try to stop your ball. Remember that timing is the key to success and you shouldn’t hurry with your hit. Go with the flow and master all worlds.
There is an unlimited number of possible solutions to finish levels. Different angles and strengths can change the trajectory of the ball diametrically. Check your surroundings for hills, teleports, or speed boosters. Each element gives you a new opportunity to hit the hole.
To become a professional, you have to collect all stars on each stage and accomplish the lowest amount of hits. Study the layout of the map, take as many attempts as you need and obtain the title of champion!