pureya
Simple arcade games are great, but they can get boring quickly. What if they changed every 10 seconds?
Pureya is a collection of arcade minigames that play with just 2 buttons. Every 10 seconds, the game will jump from one random minigame to another.
Enjoy a varied collection of 30+ minigames 10 seconds at a time or challenge them individually to aim for a high score.