revive of the moon
High school girl Mizuki is caught up in an unprecedented disaster that comes out of nowhere.
Shortly after an unprecedented disaster strikes Tokyo, Mizuki is forced to struggle for her life as she emerges from the underground to the surface, only to be confronted by deformed creatures.
The sudden attack leaves the protagonist, Mizuki, confused and bewildered, but she decides to resist and fight.
Although she was hesitant to slay the human-shaped creatures, Mizuki's sword swing, which she had trained in swordsmanship, was powerful enough to bury the deformed creatures.