9 Monkeys of Shaolin
In this beat ‘em up game you‘ll play as the Chinese fisherman Wei Cheng who wants to avenge the death of his friends and family. Get your battle staff ready for a challenging adventure in Medieval China and for merciless fights with hordes of various enemies.