ARKANOID - ETERNAL BATTLE
Arkanoid is an iconic arcade game, developed by TAITO Corporation in 1986. When the mother ship ARKANOID comes under attack, the small spacecraft VAUS manages to escape but ends up warped into another dimension. Wandering in an inter-dimensional labyrinth, VAUS must destroy blocks called "spacewalls" in order to defeat "DOH", the creator of the maze responsible for ARKANOID’s destruction.
Arkanoid – Eternal Battle, developed by the talented French studio Pastagames marks the return of the iconic block breaker game.
For the first time ever, players will be able to compete against each other, offering an online experience thanks to the Eternal Battle mode, the main new feature of this game, brining the arcade experience to a whole new level. This Battle Royale mode offers the possibility to compete among 25 players online.
Arkanoid is one of the most accessible, if not, the most accessible game in the history. The concept remains simple, but you'll will face level after level an increase of progressive difficulty.