Advent Calendar
Imagine every morning waking up during the holiday season and you get to open a new fantastic surprise. A surprise which you can play all day, every day. Grow your stack of presents with 25 different games, which all give you that special joyful Christmas cheer.
GET IN THE FESTIVE SPIRIT – Step into the breathtaking scenery of the North Pole, the home of Christmas! Watch the Northern lights, listen to the Christmas sounds and take a rest by the cozy fireplace.
ENJOY THE FULL CHRISTMAS EXPERIENCE – Open a new present everyday for the true Advent feeling. Too excited and can’t wait? You will also have the option to unlock all presents immediately.
SIX CHALLENGING GAME MODES – 25 games in a variety of different game types: Match 3, Candy Lines, Christmas puzzles, 2048 Presents, Pixel Art and Xmas Sudoku. Each day you will have multiple new levels to play!
PLAY WITH FRIENDS AND FAMILY – 25 days and loads of challenging levels, many of which you will be able to enjoy in 2-player multiplayer for endless Christmas fun!