Amnesia: Later x Crowd
Beginning with the enchanting NEW WORLD, you can unlock four different story scenarios, ranging from a study of the many sides of Waka in WAKA'S WORLD to AFTER STORY, which takes place after the events of Amnesia: Memories. Depending on the routes unlocked in AFTER STORY, you may even hear wedding bells...
Enjoy even more story scenarios, like the thrilling what-if story of SUSPENSE, where you must interact with your environment to escape danger in each route. Plus, play a variety of café mini-games in WORKING or card games in TRUMP, earning Orion Points to unlock events.