Amnesia: Memories
In this otome visual novel, you awaken on the first of August with no memory of your relationships or your past. A friendly spirit named Orion appears, somehow trapped within your consciousness.
With his help, you must unravel the mystery of who you are while hiding your amnesia from those seemingly closest to you - or risk oblivion.