Among the Sleep - Enhanced Edition
In the enhanced edition of this award-winning first person horror adventure, you step into the pyjamas of a two year old child creeping through a dark and distorted house. Find your missing mother as you wander through sinister and surreal surroundings ranging from a haunting playground to a lakeside cottage, with only a teddy bear by your side for comfort. Will you survive long enough to unravel the family secret and make it to the end of this pitch-black nightmare?