Aokana - Four Rhythms Across the Blue
Welcome to a world where people fly freely through the power of anti-gravity shoes. Become a coach for players who race in the sky and make the acquaintance of four charismatic girls. Follow their adventures as you all grow closer in this emotional story of hope, love and sportsmanship.