Arcade Spirits
From fierce pro-gamers and dedicated high-score chasers, to creative cosplayers and tinkering programmers, the neon lights and buzzing atmosphere of the Funplex is a welcome home to many. But where will this new-found employment opportunity take you? Who will you meet along the way? And will you finally find the romance you’ve been seeking?