BLAZBLUE CROSS TAG BATTLE
The hugely popular anime franchise has been entirely re-designed to be in a fighting game for the first time!
The thrill of combat without the difficult input gives a streamlined move set for all characters!
Play as the leads from each story with 20 playable characters in the base game and the RWBY team for free!
The game boasts an English voiceover and text in French, English, German, Italian and Spanish!