Swim across the wide waters with the Shark Family to enjoy the Fin-tastic Festival where you can watch performers sing, dance, and rock! Baby Shark: Sing & Swim Party.
Sing and swim to fin-omenal songs from original videos including Baby Shark Dance and more.
Journey through iconic ocean locations, like Tropical Bay, Ocean City, and more.
STRENGTHEN YOUR FINS – Collect stars whilst dodging blowfish or tap to the rhythm of the music to earn points.