Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions
Explore a brand new chapter in the Baldur’s Gate Saga! Siege of Dragonspear is a full expansion to Baldur’s Gate: Enhanced Edition, with 25+ hours of adventure in the classic style of the original RPG.