Battle Axe
Battle Axe is an arcade top-down hack & slash featuring high-quality visuals created by veteran pixel artist Henk Nieborg, true to form game mechanics, and music from the legendary VGM composer Manami Matsumae – retro gamers rejoice!
For as long as you and your people can remember, your homeland of Mercia has been held in the tyrannical grip of “Etheldred”; a despotic sorceress in the distant icy wastelands to the north.
An elf, a wizard and a marauder answer the call. Join this band of heroes on their quest the vanquish evil from the land once and for all!