It’s Hero Time!
Ben, Gwen, and Grandpa Max once again have their cross-country road trip in the Rust Bucket cut short by super villains and their evil, world-threatening plans.
As Ben Tennyson, it’s up to you to save the world. Take on some of Ben’s most infamous enemies, including Zombozo, Queen Bee, and the Weatherheads. Unlock and transform into all 10 of Ben’s incredible alien forms. Use each alien’s powerful combat moves – including Ultimate Attacks - to lay the beat-down on enemies with devastating combos, and solve puzzles with each alien’s unique abilities as you unravel exciting new stories in three all-new playable episodes.