Big Rumble Boxing: Creed Champions
Are you ready to become a boxing champion? Step into the ring and show off your boxing skills in a knockout arcade experience. Fight as one of 20 iconic characters from the Creed and Rocky movies. Take on world-class opponents across a variety of thrilling locations, or challenge your friends and family in intense, head-to-head matches.
Developed by the team who brought you Creed: Rise to Glory for VR platforms, Big Rumble Boxing: Creed Champions is the second collaboration between Survios and MGM Studios Inc., that brings the gripping intensity of Creed boxing to consoles for the first time.