A plague is ruining the land and the Tree-of-Life is bleeding death from its roots. The Tribes stand divided. Explore a world in turmoil and define its fate – will you be its saviour or lead it to an even darker destiny?
INCLUDING FREE MERCENARY LOADOUT DLC: The Mercenary is a special loadout. The Mercenary has dual-wield as a starting ability and is geared up with classic blades. It'll let you experience BIOMUTANT as a samurai looking warrior from the start.