Torn between warring factions and a desire for a peaceful life, can Shanao forge her own path - and find someone worthy of her journey in this visual novel?
Fifteen years after the Heiji Rebellion, the Heike clan has reached the height of its power, while the Genji clan remains devastated by defeat. Hidden deep within the mountains of Kurama lives Shanao, the youngest surviving male heir to the Genji name. However, Shanao harbors a deep secret known by very few.
Her adventure leads her to find new cherished relationships, as well as something deeper than the feud between the rivaling clans.