Packed with 8 pieces of extra content, with 130+ vehicles, new areas to explore such as Big Surf Island, and hundreds of online challenges, embrace high-octane stunts and wanton destruction in one of the greatest arcade racers. Fully optimized for the Nintendo Switch in 60 FPS, including pinch-and-pull map control for ease of navigation. Burnout Paradise Remastered is the ultimate driving playground to play with friends or on-the-go.
Burnout Paradise Remastered delivers the complete original game and 8 main DLC packs, including Big Surf Island, Burnout Bikes, and the Cops and Robbers pack. With new locations, challenges, and 130+ vehicles to explore, from hot rods to vintage classics – ready to race and ready to wreck!