They might not be typical heroes, but they're here to save the world… or get rich trying.
CONTRA is back! Two years after the Alien Wars ended, the Damned City erupts from the final battleground. From the midst of the chaos, a group of scoundrels emerge.
They might not be typical heroes, but they're here to save the world… or get rich trying.