Classic Racers Elite
A Hill Climb racing game where the goal is simple, you are at the bottom of the Hill and like in rally, you must climb to the top as fast as possible.
Retrieve the feeling of racing to score the best time on the leaderboards of the many tracks available. Will you place 1st on the cross-platform online worldwide leaderboards?!
Simcade physic engine for a real car feeling, but with a simple approach and control.