CoComelon: Play with JJ
Come over for a fun CoComelon playdate with JJ at his house. You’ll get to meet JJ’s friends and family, play musical minigames, and have fun with shapes and numbers!
There are lots of fun interactive objects to pick up and play with, you can sing along to CoComelon favorites like Yes Yes Vegetables and Wheels on the Bus, and not least – build your very own CoComelon sticker collection along the way!
CoComelon Play with JJ gives kids the chance to play inside their favorite show. With simple, interactive minigames, little ones will have hours of learning fun with JJ!"