Code: Realize ~Future Blessings~
The Romance(s) Continue! – Experience new scenarios taking place after the main story as well as more in-depth looks at events that happened in the shadows of Cardia’s previous adventures. Further your relationships with the charming literary figures of the first game. Choose to deepen the connection with your previous beau, or explore exciting new relationships with gentlemen you bypassed the first time.