Collar X Malice
A dangerous shadow organization launches a campaign of fear and violence in the city of Shinjuku, pushing society to the brink of chaos. As a young police officer tasked with restoring order, you become the target of an attack, and have a poisonous collar attached to your neck. With the situation spiraling out of control and time running out, five mysterious strangers appear to aid you in your quest for the truth.