Collar X Malice -Unlimited-
Return to the thrilling, deadly world of Collar X Malice with exclusive Interlude, After Story, and Adonis play modes. Revisit the characters and events of the original game, as you build new relationships while picking up the pieces in the aftermath of the first X-Day Incident.
Then buckle up for an entirely new investigatory experience as you search for traitors hidden deep within the shadowy Adonis organization. Embark on a desperate race against time before the next cataclysmic X-Day arrives!
Assemble clues and profile individuals in different times and settings to piece together the complete story.
Take on the ultimate challenge of the Adonis storyline - designed for multiple replays! The clock is ticking, and no single play-through will uncover all your foes.