Something sinister is in the making, the Willows are vanishing from Fairyland and the Fairy Queen asks Silk to seek the witch Nata de Cotton for help. For a lifetime all-you-can-eat willow supply, as she has an insatiable craving for them, Cotton is willing to help out her old friend and embark on another adventure together.
This brand-new game from the long-standing Cotton series sets the stage for another fantastic adventure, featuring a total of 6 iconic playable characters, including stars from other games! Each character has their own mechanics and attacks, allowing you to choose from different playstyles and find the right match!
While staying true to the iconic Cotton style, several new shoot 'em up mechanics are introduced, like Psyvariar's Buzz System or Sanvein's Time Mode.