It’s time to set CID on his adventure and to save MIA.
The evil D-TROIT has kidnapped MIA, the Advisor’s daughter! You might be playing as CID, the simple crash dummy, but CID was also programmed and equipped with everything need to be the hero he always dreamt of.
Crash Dummy is a challenging 2D platform game with multiple challenges to test even the most hardened gamer. Blast, burn and freeze your way through each level. Jump long distances and do some stylish ninja action wall-runs in this story-driven adventure with a unique set of endearing characters.