THE WAR OF CROWNS RAGES ON
From your castle – your seat of operations – recruit, equip and train your soldiers to fight all those that threaten the kingdom. Build squads according to the requirements of each mission, then set out to find the source of the Evil and thwart the malevolent plans of the Order in brutal turn-based combat. Your management and strategic skills will be put to the test. Manage your resources wisely to help your domain flourish, and plan your squad excursions by choosing which missions to tackle.
With the world on the brink of collapse, there can only be one solution: the Order must be defeated.