DC Super Hero Girls: Teen Power
Join the fight as Wonder Woman, Supergirl, Batgirl, and more from the animated series DC Super Hero Girls, and protect the city from a menacing new threat!
There are six playable characters, each with their own unique powers, gadgets, and styles. Choose a DC Super Hero or Super-Villain, and then build out the rest of your three-person team. You'll play as your chosen character while the other two fight alongside you!
As you complete missions, different areas of the city will become accessible to you. Adventure into places like Metropolis High School, Old City and Hob's Bay to take photos and investigate Toyman's sinister plots.
Take on side missions around the city to earn coins and Powerstars that can be used to unlock new abilities and outfits.
You’ll join forces with these other Super Heroes and Super-Villains around Metropolis, too!