DEMON GAZE EXTRA
The protagonist becomes a bounty hunter using the Demon Gaze, an eye that controls Demons. As a Demon Gazer, he is uniquely capable of taking on the Demons that dwell in the region’s labyrinths. Since its release in Japan in 2013, the original dungeon RPG DEMON GAZE was an instant hit. With its innovative system, engrossing storyline and thrilling challenges, DEMON GAZE EXTRA retains its original flavor while adding enhanced graphics and a number of new elements for an even greater gameplay experience.
This gem is guaranteed to delight past Demon Gazers, as well as new fans of dungeon RPGs!