DINOSAURS: Mission Dino Camp
Explore and discover a vast amazon jungle with breathtaking environments and forgotten temples from an ancient civilization full of mystery and challenges.
Cross dangerous jungle tracks that you traverse by foot as well as engage in adrenalin filled racing action with the Team Dino vehicles (jeep /quad /helicopter).
Bring down Dinosaurs with a stun gun and tranquilizer while avoiding being attacked in order to get them transported to the Team Dino base.
Take care of and heal Dinosaurs by gathering plants and other ingredients and apply medicine to get them back to their feet.