She meets entities with different personalities and abilities.
Able to see what others cannot, Agent Shino Akitsu works for a secret government organization monitoring powerful beings who travel between realms.
Part gatekeeper, part travel guide, she does her best to keep these otherworldly individuals from getting into inter-dimensional trouble.