Danganronpa S: Ultimate Summer Camp
With an all-star dream lineup of characters from each Danganronpa game, gather Hope Fragments at a tropical resort. Explore Jabberwock Island and develop your Dangan characters. Gather money through battle and upgrade your equipment, then defeat bosses and move on to the next island!