Danganronpa arrives on Nintendo Switch to celebrate its 10th anniversary! Danganronpa 10th Anniversary Release: Part 1!
Hope’s Peak Academy is home to Japan’s best and brightest high school students—the beacons of hope for the future. But that hope suddenly dies when Makoto Naegi and his classmates find themselves imprisoned in the school, cut off from the outside world and subject to the whims of a strange, murderous little bear named Monokuma. He pits the students against each other, promising freedom to anyone who can murder a fellow classmate and get away with it.