Danganronpa V3: Killing Harmony Anniversary Edition
A new chapter begins! Danganronpa V3 is coming to Nintendo Switch for the first time! Danganronpa 10th Anniversary Release: Part 3!
Welcome to a new world of Danganronpa, and prepare yourself for the biggest, most exhilarating episode yet. Set in a “psycho-cool” environment, a new cast of 16 characters find themselves kidnapped and imprisoned in a school. Inside, some will kill, some will die, and some will be punished. Reimagine what you thought high-stakes, fast-paced investigation was as you investigate twisted murder cases and condemn your new friends to death.